31 Temmuz 2013 Çarşamba

Yeni Huggies, Prima Premium Care, Prima Aktif Bebek Karşılaştırma

Bir çok anne için en önemli konulardan bir tanesidir bebek bezi. Daha minik kuzu dünyaya gelmeden forumlar okunur, eşe dosta sorulur. Hangisi daha iyi, daha güzel emiyor, pişik yapmıyor, rahat ettiriyor.... bu liste böyle uzayıp gider. Ben Cancan doğduğundan beri Prima Premium Care kullandım. İlk doğduğunda 0 beden almıştık bir paket nasılda minikti ama oğluşumun poposunu çok güzel kavrıyordu, göbek bağının da altında kalıyordu. Tek kelimeyle süperdi. Premium Care'dan hep çok memnun kaldım. Benim doğru düzgün bağlayamadığım bir kaç sefer dışında hiç sıkıntımız olmadı.  Ta ki 4 numara Premium Care ile karşılaşıncaya kadar :( Nereye gitmişti benim bembeyaz içi petek dokulu sıvı kakayı hüüpp diye çeken bezim :( Arkasından çok üzüldüm karalar bağladım resmen ama yapacak bir şey yoktu. Küçük zibidim büyüyordu ve artık 4 numara beze ihtiyacımız vardı. İşte bu aşamada Prima Aktif bebek ve Huggies'in yeni çıkan bezini denedim.

İşte size 3 bezin benim açımdan karşılaştırması;

Dış dokusu
Üç bez içerisinde dış dokusu en yumuşak ve pamuklu olan Premium Care, en naylonlu gibi olan ise Huggies.
İç dokusu
Üçünün de iç dokusu oldukça yumuşak ama en yumuşak olan Huggies.
Kalınlık
Üç bez arasında en ince olan Aktif Bebe en kalın ise Huggies. 
Yan Bantlar
Premium Care ve Aktif Bebe'nin yan bantları daha fazla genişliyor. Hugiesin yan bantları daha az esniyor ama belinde yer alan lastikli alan bebeğin belinde boşluk kalmasını engelliyor.
Islaklık testi
İlk önce her üç beze de 1/2 kahve fincanı kadar su  döktüm. Yaklaşık 1 dakika sonra Huggies de hiç ıslaklık yoktu, Premium Care'de çok az bir ıslalık, Aktif  Bebe'de ise biraz ıslaklık vardı. Sonra üzerine 3/4 kahve fincanı kadar daha su döktüm ve 1 dakika bekledim. Bu aşamada üçünde de hissedilen ıslaklık aşağı yukarı aynıydı sadece Huggies'de çok az daha fazla.
Fiyat
Premium care içinden 46 adet çıkıyor fiyatı 26.90 TL / adedi 0.58 kr
Aktif Bebe içinden 62 adet çıkıyor fiyatı 26.90 TL / adedi 0.43 kr
Huggies içinden 46 adet çıkıyor fiyatı 21.90 TL / adedi 0.47 kr 

Yukarıda verdiğim fiyatlar ürülerin genelde market etiket fiyatları. Biz Premium Care'i hem Bizim Toptandan 22.90 TL'den aldık. Huggies şu anda Kipa ve Diasa'larda kampanyada 19.90 TL. 

Annelere sordum
4 - 6 ay arası bebeği olan 25 anneye sordum. Huggies'i denediler mi? Memnun kaldılar mı? Bu soruyu sorduğum 25 annenin 13'ü Huggies'i denemiş. % 38'i memnun kalmış % 62 ise memnun kalmamış. Memnun kalmayanlar daha çok Huggies'in kalın olmasından şikayetçi. Huggies'i denemeyen 12 anneden sadece 1 tanesi denemeyi düşündüğünü söyledi. Denemeyi düşünmeyenlerin bir kısmı kullandıkları bezden memnun oldukları için yeni bir bez arayışında değiller, bir kısmı ise Huggies  ile ilgili yapılan olumsuz yorumlardan dolayı denemek istemiyorlar.

Sonuç;
4 beden itibariyle Premium care çok gereksiz, İlk 3 beden için ise tek geçerimn. 4 beden Huggies ve Aktif Bebek'in ikisinde de memnun kaldım.  Açıkçası karar verebilmiş değilim hangisini kullanmalı. Huggies'in
bele ve popoya oturması daha güzel olmasına karşın Aktif Bebek daha ince. Aktif Bebek'te bacaklarda lastik izi çok fazla kalıyorken Huggies'de lastik izi kalmıyor.  Huggies'in iç dokusu ve dış tasarımı Aktif Bebek'e göre daha güzel. Tabi bu 6 aylık bir bebeğe sahip olan benim gözlemlerim. Eğer siz 4+ yada 5 beden bebek bezi kullanıyorsanız ve bezinin bebeğin poposunun altında sallanıyorsa Huggies'i bir deneyin derim. Ablam Maks'a denedi çok da memnun kaldı.

Primanın numune gönderme hizmeti olmamasına karşın Huggies talep etmeniz durumunda 2 adet numuneyi adresinize gönderiyor.  Gerçi 15 günü geçmesine rağmen benim numunem gelmedi ama belki sizin ki gelir. Huggies numunesi için tık tık...

Not: Bu yazı 2013 senesinde yazılmıştır. Aralık 2017 tarihinde yazdığım 2. oğlumda değişen bebek bezi tercihim için ilgili yazı buraya tıklayarak okuyabilirsiniz.

14 yorum:

Adsız dedi ki...

Cok guzel bi yazi olmus canim ben de premium care kullaniyorum makalenden sonra 4 numarasini almayi dusunmuyorum sanirim aktif bebege gecerim.

Adsız dedi ki...

Neden sadece üç bez ve aynı iki marka bi kaç marka daha eklenebilirdi

Mine dedi ki...

Haklısınız daha fazla bebek bezi karşılaştırmak çok daha faydalı olabilirdi. Ben kendi tercih edip kullandıklarımı karşılatırdım. Tüm bebek bezlerinden 1 er paket alıp karşılaştırmak maddi olarak zor olurdu. Keske firmalar denememiz ve dışarıda acil durumlarda satınalabilmemiz için içinden 2 adet bez çıkan paketler yapsalar. Böylece tüm bezleri deneyebiliriz.

Adsız dedi ki...

ben de denemelerim sonucu en iyi bezin prima premium care olduğunu gördüm. bazı bezlerinde kötü koku ile karşılaştım (hele de idrarla)bazıları ise mis kokuyordu. sanırım şikayetlere kulak verdiler. en ince, yumuşak, ıslaklık göstergeli(bu çok işe yarıyor) ve sıvı kakayı emiyor olması bence süper. tek eksiği kakanın taşmasına karşı belinin lastikli olmayışı. prima yeşil paketlerde ise bezin içindeki idrarı emen tanecikler çok itici geldi bana. molfiks ise sert ve kağıt gibiydi.en son oğlum için huggies denedim, görüntüsü güzel ancak bu kadar kalın bir bez görmemiştim. bebeğimin bacak arasında kocaman bir bez hiç de hoş durmuyor. son olarak bez doğru bağlandığında ve beden doğruysa hiç birinde sızma olmadı. sonuç olarak ben de pampers prima premium care de karar kıldım..

Adsız dedi ki...

Bende huggies denedim prima sizdirma yapiyor diye ama memnun kalmadim gercekten cok kalin suanda aktif bebek 3t kullsniyorum memnunum eniyidi prima primada olan sikinti herbezde goruluyor hemde ustune baska problemlerde cikiyor

Adsız dedi ki...

4 numara prima kullaniyorum ama cok sızdırmayla karsilastim. Huggies denemek istiyorum.

güler dedi ki...

Kizim bes kilo uc aylik premium care kullanirken su huggiesi deniyelim dedik 2 numarasi gayet guzeldi fakat 3 numarasinin bel lastigi kizimin belini elim kadar pisik yapti. Mahvoldu cocukcagiz. Hemen premiuma geri donduk. Daha sonradan ayni seyi yasayan cok kisi oldugunu gordum. Bilginiz olsun

Adsız dedi ki...

Ben de 1. çocuğumda premium care dışında ki bezleri denemek istedim, huggies, prima active, canbebe, hepsi pişik yaptı premium careden başkasını bezi bıraktırana kadar kullanmadım. 2. çocuğumda belki ilkinin poposu hassastı yine prima active ve huggies demek istedim, sonuç aynı kızarıklık ve pişik yaptı. Premium care'de ki fiyat farkına kesinlikle değdiğini düşünüyorum.

Unknown dedi ki...

Yazi resmen bni.anlatmis dun premium 4 aldim bgun tumden pisik olduk allahtan 3 numara bi iki yane klmis ondan kullanfim tavsiyeler uzerine hughiesi kullanacagim.insallah memnun kalirim...

Unknown dedi ki...

Yazi resmen bni.anlatmis dun premium 4 aldim bgun tumden pisik olduk allahtan 3 numara bi iki yane klmis ondan kullanfim tavsiyeler uzerine hughiesi kullanacagim.insallah memnun kalirim...

Unknown dedi ki...

Faydalı bir yazı teşekkürler. Bende bebek bezleri ile ilgili bir inceleme yazısı yazdım. En İyi Bebek Bezini ararken kullandığım bezlerin karşılaştırmasını görmek için buraya tıklayın.

Unknown dedi ki...

Bende ayni sekilde bircok bez kullandim primanin en son cikardigi üclü emicilikmis guya berbaaat 2 saate 3 saatte bir bez degistirmek zorunda kaldim felaket sizdiriyordu direkt huggies e gectim memnunum bizde bi skinti yapmadi zaten primanin resmi sayfasina girip kullanici yorumlaranina bakarsaniz 1 tane dahi iyi yorum yok

Unknown dedi ki...

Merhaba. Bende premium care 4 numara aldım ama iki sabahtan oğlum totosu kıpkırmızı açtığımda �� Bir süre daha 3 kullanabilirim ama artık olmadığında ne yapmalıyım bilemedim aktif bebeğe mi geçsem

thfsnkr dedi ki...

Ilk başta primanin premium care ini kullandim yeni doğduğunda ve dehşet pisik yaptı kızıma.. Sonra huggies yeni doğan i kullandim.. Dokusu harika peteksi ve pamuk gibi evet kalin ama cok memnundum, kaka yaptiginda hic popoya yapismiyordu ve bez hemen hakikaten kakayı hapsediyordu.. Simdi ise huggiesin 3 numarasina geçtim.. Ama bu duz olan her doku sıvı kaka da popoya yapışıyor ve pisik oluyor... Huggies in 1 ve 2 numaralarinda ki peteksi pamuk doku baska herhangibi bir bez de var mi bilmiyorum.. Var ise marka gozetmeksizin onu alırım..