28 Şubat 2013 Perşembe

Bu bir şikayettir... -Bodrum Acıbadem Hastanesi-

Sabah 7'de oğluşu emzirmek için uyandım. Can Beyi aldım uyandırdım, emzirmeye başladım ama sağ kürek kemiğimin altında bir ağrı başladı. Hani kulunç oldu deriz acır, ağrır kolunu kaldıramazsın, öldürmez ama süründürür bir ağrı vardır. İşte öyle ağrıyordu. Ama bir süre sonra ağrı şiddetlenmeye başladı. Can'ı babasına verdim, yatırdı. Bende yattım ama ne mümkün ağrı git gide arttı.Cüneyt'in evden çıkma vakti geldiğinde artık öyle bir hal almıştı ki nefes alamıyordum. Kürek kemiğimin altından başlayan ağrı koltuk altımdan göğsüme doğru geliyor, nefesimi kesiyordu. Ağrıdan ağlıyordum artık. Hal böyle olunca hastaneye gitmeye karar verdik. Alelacele çıktık. Oraya mı gitsek buraya mı gitsek derken en yakın Bodrum Acıbadem Hastanesi diye oraya gittik. Ve başımıza neler geldi???

Daha hastaneye gitmeden aradık. Ağrıyan kürek kemiği olunca ortopediste gitmek gerekir diye düşündük ve doktorun müsait olup olmadığını sorduk. Hastaneye girdiğimizde saat 9'du. Doktorun sekreterine gittik giriş yaptırdık ama doktoru bulabilene aşkolsun. Doktorumuz sözüm ona visite çıkmış ama ne cep telefonuna bakıyor ne gören var kendisini. Neyse 15 dakika sonunda geldi. (Ben bu arada ağrıdan nefes alamamaktan ağlıyorum) Ve tam bir özel hastane ritueli olarak muayene bile etmeden bir film çektirelim  bir de sizi dahiliyeye yönlendirelim dedi. Tamam dedik. Film çekildi. Sonra bizi acildeki girişim odasına aldılar. Ortopedistimiz geldi. Sizi Kalp ve Damar Cerrahına yönlendirdim, bir de o görecek dedi, dahiliyeden vazgeçmiş belli. Bu arada nefes alırken çok acıyo dedim ya oksijen bağladılar. Diyorum ki nefes alabiliyorum sadece çok canım yanıyor. Olsun olsun dediler. Aaa hakkını yemeyeyim  sırtımı dinledi bir de çektirdiği filme baktı ortopedistimiz. O gitti arkasından  Kalp ve Damar Cerrahı geldi. Ne yaptı dersiniz sırtımı dinledi ve çekilen filme baktı, bir tahlil de o istedi. Doğum sonrası emboli olabilir dedi. Tahlil için kan aldılar, yarım saate çıkar dediler. 40 dakika geçince sorduk, ık mık ettiler laboratuarı aradılar. Bu arada Cücü kanı bulamadıklarını duymuş. Sonra ben hemşireye sordum. Yok, yok kan kayıp değil bakıyorlar tahlilinize dediler. Kan alındıktan 1 saat 20 dakika sonra kan pıhtılaşmış tahlil yapamıyoruz tekrar kan alınması lazım dediler, çocuk kandırır gibi... Yaa Özel hastanede acilde sadece bir tek hasta ben varken kanı kaybettiler. Biraz yoğun olsalar ne yapacaklar acaba. Yeniden kan alındı, yeniden bekledik. Bu arada tabi ki iyice sinirimiz gerildi. 9:00'da girdiğimiz hastanede 11:30 olmuştu ve hala hiçbir sonuç alamamıştık. Sonunda kan tahlili çıktı. Bu sefer kardiolog olan başhekim geldi. Sırtımı dinledi, filme baktı, tahlil sonuçlarına baktı. İtiraf etmeliyim en ilgili doktor kendisiydi. Birkaç muayene daha yaptı, birde Eko kardiografi çekti. 
VE SONUÇ... BASİT BİR KAS AĞRISI.

Eee zaten biz bunu bilerek geldik, belki beni biraz rahatlatırlar diye ama anlatamadık derdimizi. Bir yandan birşey atlamak istememelerini anlıyorum ama bu kadar uzun süre bekletilmek bomboş hastanede kan örneğinin kaybedilmesini,ağrıdan ağlayan hastanın bu kadar bekletilmesini anlamıyorum. Sonuç olarak ben beklerken ağrım hafifledi. Emzirdiğim için ağrım da hafifleyince öylece gönderdiler beni. Tek tavsiye sıcak kompress ve masaj :) Zaten doktora gitmesem de o sürede geçecekti ağrım... Neyse ders oldu bize bir daha Bodrum Acıbadem'e  mecbur kalmayız inşallah. 

Bugün itibariyle Acıbadem'le olan tüm bağlantılarımızı kesiyoruz. Çocuk doktorumuzu ne kadar sevsek de güvensek de bırakacağız olanlar yüzünden. Bugün benden aldığı örneği kaybeden yarın çocuğun tahlilini başkasıyla karıştırır. Her şey beklenir vallaha..

8 yorum:

Adsız dedi ki...

olacak okadar :)
40 senelik anneyle 18 yaşındaki annenin yaptıgı yemek bir olurmu buda böyle acemilik vede sorumsuzluk

Unknown dedi ki...

85 yasindaki annem, banyoda düsmesinden dolayi siddetli agrilar icinde, Acibadem Bodrum hastanesine kaldirildi. 5 gün icinde, kendisine sadece agri kesici adinda, agriyi kesmeyen igneler profesyonel olmayan calisanlar tarafindan tüm vücudu mosmor olana kadar yapildi. Beyin cerrahi altinda annemin tedavisini üzerine alan Dr. Ahmet Nur, teshis olarak omurda kirik ve siyatik siniri sIkIsmaSI teshisini koydu. Kendisi ile yurt disindan yapigim görüsmede, inflitrasyon yapacagini, bu sekilde agriyi dindirecegini bana bildirdi. Inflitrasyon yapilmadi ve nihayet annem yurt disindaki sigortasi vasitasi ile ucak ambulansi ile Viyana`ya getirildi. Konulan teshis, sokkum kemigi zedelenmesi. 10 gün hastahanede yapilan agri tedavisi ile tekrardan normal hayatina döndü.
Acibadem hastanesinde sadece yalnis teshis konulmadi, ayni zamanda da 5 gün yatak parasi olarak sigortadan 27 Milyar TL tahsil edildi. Bence bu hastanenin hastanelik ile bir ilgisi yoktur. Yaziklar olsun...

Adsız dedi ki...

J

Adsız dedi ki...

Bilmeden bıkere gittim bi daha asla bu ne ya heq geçmiş olsun diyen icin ikiyüz milyon kendimi beşyüz elli milyon param gidince dışari dar attim .

Unknown dedi ki...

Herzaman herşey kötü gider dememeliyiz.Biz dün karı koca orada fevkalade bir teşhis ve tedavi gördük. Kocam böbrek hastası ve de izmirde uzmanının takibinde ancak burada da bir iç hastalıkları uzmanı olması ve düzenli testlerinin yapılması gerekiyordu. İç uzman Dr. Halil Bey'den çok memnun kaldık. Ben de şeker hastasıyım, kendisine güveniyor bundan böyle sadece ona giderim..
Umarım kimse hastalanmaz ve ihtiyaç duymaz hastaneye gitmeye ancak temiz ve güleryüzle karşılandığımız bu hastaneyi tebrik ediyorum..
Songül Çavuşoğlu

Adsız dedi ki...

Ben de dün Acı Badem hastahanesindeydim.İlk açıldığı zaman ki Acı Badem değil ne yazık ki.
Bir daha gitmek zorunda kalmam umudederim ki...

dilekatt dedi ki...

bende bodrum acıbadem ile ilgili bir anımı anlatmak isterim.kendilerini kınayarak sözlerime başlamak istiyorum.bir gun telefonuma işkurdan mesaj geldi bodtum acıbadem hastanesine cok sayida hemsire alinacaktir diye bende kendilerini aradim hem att hemde ameliyathane teknikeri oldugumu ayricada tecrubeli oldugumu soyledim.o zaman sizi görusmeye davet ediyoruz dediler.bende kalkip elimde kucuk bir valizle on saatlik bir otobus yolculugu yaparak gorusmeye gittim bir sure beklettiler ve üc asamali gorusme gerceklestireceklerini soylediler sonra iki goruşme yaptilar benimle uykusuz ve yorgun bir şekilde yarı ukala sorduklari sorulara cevap verdim.ve üçüncü goruşmeye bile almadan biz sizi arıycaz dediler.buraya kadar herşey normal gibi gorunuyor ancak bekleme salonunda otururken cici genc bir hemşireyle tanıştim onu ilk gun işe aldiklarini soyledi ustelikte bir yillik tecrubeye sahip ve alınacagi onkoloji bolumunde daha once hiç çalişmamisti.şimdi ben delicesine merak ediyorum ben tecrube sahibi bir att yim ayricada cerrahi teknikerligi bitirdim.benim mesleki tecrubemi neye dayanarak harcadilar bir kalemde cok merak ediyorum.yazıklar olsun diyorum.bana dediler ki biz bir markayiz.eğer marka olmak buysa yazik.profesyonellikten uzak birkaç bayan elemanin onemli ve yanlış kararlar verdigi bir yer bodrum acıbadem

Adsız dedi ki...

BODRUM ACIBADEM SGK ADI ALTINDA ÖZEL FİYATLARLA ÇALIŞAN DEVLETİDE BU KONUDA KULLANAN HASTAYI İNSAN GİBİ DEĞİLDE MADDE OLARAK GÖREN BİR ZİHNİYETTEKİ HASTANE HİÇ BİR DEVLET GÖREVLİSİ BU HASTANEDEKİ FİYAT POLİTİKASINI GÖRMÜYORMU YOKSA GÖRMEMEZLİKTENMİ GELİYOR BİLİNMEZ AMA PERVASIZCA ÖNLERİNİ BOŞ BULARAK HAREKET ETTİKLERİ AŞİKAR TÜRKİYEDE HANGİ HASTANEDE BU FİYAT POLİTİKASI KARŞISINDA BU KADAR RAHAT HAREKET EDEBİLİYOR BUNLARIN AYRICALIĞI NEDİR BİLMEK LAZIM DEVLETİN BU PERVASIZLIĞA BİR SON VERMESİ GEREKİYOR BENCE