14 Ocak 2013 Pazartesi

Hastane çantamız hazır :)


Can Bey'in kıyafetlerini dolabına, çekmecesine koyduk ama henüz yıkamadık. En son yıkansın ütülensin istiyorum. Nedenini bilmiyorum. Yıkandıktan sonra dolapta giyilmeyi daha az bekleyecek böylece daha temiz mi olacaklar diye düşünüyorum yoksa her şey hazır olursa Can Bey erkenden gelmeye kalkar diye mi korkuyorum bilmiyorum. Tabi durum böyle olunca doğuma giderken yanımıza alacağımız çantayı hazırlamamıştım. Ama son gördüğüm iki rüyada da acil doğuma gittiğimi ama hiç bir şeyimin hazır olmadığını görünce boşuna stress etmeyeyim kendimi, uykularım bölünmesin, ne gerek var şimdi kabuslara diyerek küçük bir hastane çantası hazırladım.

Hastane çantasını hazırlamadan önce en önemlisi doğum yapacağınız hastane ile görüşerek size sundukları imkanları bilmek. Gerçi ben bilmeme rağmen fazladan bir şeyler koydum. İnsan ister istemez onu da alayım bunu da alayım yapıyor. :) 

Acıbadem Bodrum'da görüştüğümüz hemşire "Bebeğiniz için biz herşeyi temin ediyoruz. Çıkarken illaha giydirmek isteyeceğiniz bir şey var ise onu getirin, bir de kendiniz için gecelik pijama getirin yeter dedi" ama tabi bunun araba koltuğu var, kış vakti battanıyesi, astronot tulumu var. Var da var anlayacağınız. Sonuç olarak bizim hastaneye götüreceklerimizi listeledim. Şimdilik hazır olan çantam bu kadar detaylı değil ama acil bir durumda bizi kurtarır ve benim stresli rüyalarımı engeller diye düşündüm.

Küçük Adam için;

  • 3 tane kısa kollu body
  • 3 tane patikli penye tulum
  • 3 çift çorap
  • 1 astronot tulum
  • 1 penye 1 polat battaniye
  • 1 penye bere

Benim için

  • 2 tane Gecelik
  • Pijama & Sabahlık
  • Kırmızı kurdeleli tacım :)
  • Emzirme sütyeni & çamaşır
  • Çorap & terlik
  • Göğüs pedi
  • Meme ucu kremi
  • Makyaj malzemesi
  • Saç fırçası, diş fırçası ve dış macunu
  • Hastaneden çıkarken giyeceklerim
Ve diğerleri
  • Bebek şekerleri
  • Hatıra defteri
  • Şarj aletleri
  • Fotoğraf makinası & kamera
  • Araba koltuğu
  • Babamız için kıyafet
Doğum sonrasında neyi kullandık neyi kullanmadık. Ah keşke yanımızda şu da olsaydı dediklerimizi paylaşacağım.

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Bu resimde gördüğüm çantaya sığdıramazsın bunları canım.Sana orta boy bir valiz gerekli galiba..:)

Mine dedi ki...

tabisi de bu valiz değil Nalan Ablacımm :)

Adsız dedi ki...

3 yil olmus ama bugun benim isime yaradi listeniz teşekkür ediyorum :) 'Doğum sonrasında neyi kullandık neyi kullanmadık. Ah keşke yanımızda şu da olsaydı dediklerimizi paylaşacağım' demissiniz paylaşır misiniz? :))