16 Ocak 2013 Çarşamba

Doğum Hikayeleri


Hamilelerin, anne adaylarının en çok merak ettiği şeydir doğum. Bilinmeyen bir süreç? Bu bilinmezlik bazılarımıza heyecanlı gelirken bazılarımız için korkutucu bir hal alabiliyor. Nasıl olacak? Normal mi? Sezaryen mi? Kaç saat doğum sancısı çekeceğim. Kaç kilo doğacak? Gecemi gelecek, gündüz mü? hepsi ayrı bir meraktır. Bu yüzden hamileyken bir sürü doğum hikayesi okuruz. Tanıdık tanımadık herkesin hikayesinde kendimizden bir şeyler ararız. Ben hamileliğim boyunca kaç tane doğum hikayesi okudum bilmiyorum. Önceleri sadece normal doğum hikayelerini okudum. Normal doğuracağım ya :) Doktor sezaryen dedi. Başladım sezaryen ile doğum yapanların hikayelerini okumaya. 

Sıra bana geliyor. Doğum sonrasında ilk fırsatta paylaşacağım doğum hikayemi. Ama sadece Can ile benim hikayem değil herkesin doğum hikayesi olsun istiyorum burada. Paylaşmak, kendi deneyimini anlatmak isteyen herkesin doğum hikayeleri. Paylaşacağımız her pozitif doğum hikayesi bir hamişe cesaret verebilir. Siz de doğum hikayenizi burada paylaşmak isterseniz bana yazın.
mineolcum@gmail.com 






Hiç yorum yok: