26 Aralık 2012 Çarşamba

Bir valizle gidip bagaj - arka koltuk dolu geri gelmek

Dün akşam döndük evimize cuma'dan beri yokuz. Bugün sanki pazartesi bizim için :) Yine öğlenlere kadar uyudum. Kalktığımdan beri de hiç birşey yapmadım. Uzattım ayakları oturuyorum. Yorulmuşum biraz galiba ama çok güzel geçti İzmir. Cuma akşamdan İzmirdeydik, cumartesi günü Karabağlar, pazar Foça, Pazartesi Kemeraltı ve Salı dönüş. Hızlı, keyifli, eğlenceli bir seyahat oldu. Herkesi çok özlemişiz.

Cücü her İzmir'e gidelim dediğinde yol gözümde uzuyor da uzuyordu. Cuma akşamı git, pazar dön. Artık 8. ay bitti, 9'un içindeyiz 33+5 bugün yazın bile gidip gelirken yoruluyordum, şimdi nasıl olacaktı bilemiyordum. Ama dönüşte belimin ağrımasını saymazsak tahmin ettiğimden daha kolay oldu. Her zamanki gibi bir küçük valiz ve bir sırt çantası ile gidip bagaj ve arka koltuk dolu olarak döndük  :) Ama bu sefer bahanemiz var bebişe alışveriş yaptık. 

Karabağlar'da adım adım

Marin temalı bir bebek odası yapmak istiyorduk. Mobilyamız için uygun kulpları seçmiş ama Baumax'ın hiç bir mağazasında yeterli sayıda bulamamıştık. Karabağlar'da bulursunuz orada bir sürü yer var diyenlere inanarak Cumartesi günü düştük yola. Karabağlarda bizi çok şahane adım adım ilerleyen bir trafik karşıladı.  Karabağlar'da ne kadar kulp satan mağaza var ise gezdik ama gönlümüze, gözümüze hitap eden  hiç bir şey bulamadık. Cumartesi tüm öğleden sonramızı Karabağlarda geçirdik ama sonuç yok derken içimden bir ses ilk beğendiğimiz kulplar için Baumax'ı tekrar aramamı söyledi. Gelmiş :) istediğimiz kulplar stokta yoktu ama gelmiş.Zaten en çok onları sevmiştik :) Avcılar mağazasına havale yapacağız ve onlar bize kargo ile gönderecekler. Süpeeerrr :) Bizim için yorucu bir gün oldu ama olsun sonucu güzel oldu. Hem aklımızda keşke baksaydık diye kalmaz artık tüm modelleri biliyoruz ve bizim zevkimize göre en güzelini bulduk.

Hem İkea hem Kemeraltı aynı gün olmaz

Pazartesi günü bizim için hem çok yorucu hem de çok keyifliydi. Anneanne ve babanemiz Önce İkea'ya oradan Kemeraltı'na gittik. Evet biliyorduk ikisi aynı anda olmaz çok yoruluruz ama işte ben istedim ya kimse de olmaz demedi kırmadılar beni. Takıldılar peşime o dükkan senin bu dükkan benim gezdik. Eksik listemiz  hazır son alışverişi yaptık.  Günün sonunda listeyi kontrol etmek istediğimizde cep telefonumun şarjı bittiği için listeyi göremedim ve pek tabi bir şeyler unutuldu. Olsun hala bir aydan fazla zamanımız var.

İkea'dan oğluşun odası için kırmızı halı, aylar önce beğendiğimiz cibinliği, lastikli çarşaf, alez  aldık. Önceden alacaklarımı belirlemiştim çünkü her seferine Cücü öflemeye püflemeye başlıyor ben her şeyi mıncıklarken. Ama bu sefer öyle olmadı ciddi anlamdan İkea'dan hem alışveriş yapıp hem de  en kısa sürede çıkma rekorumu kırdım. Oradan Kemeraltı'na geçtik. Asıl sınavımız oradaymış meğersem Kemeraltı'nda ve civarındaki bildiğimiz bütün otoparkları gezdik. Hiç birinde yer olmadığı gibi hepsinin önünde de biri çıkarsa diye sıra vardı. Konak İskelesi'nin yanındaki otopark ve Kemeraltı'ndaki çok katlı otopark (galiba 8 katlıydı orası) buna dahil. 
Kemeraltı alışverişimiz yaklaşık 45 dakikalık otopark arama işkencemizin sonunda Cüneyt'in bizi indirip arabayı Fuar'a park etmesiyle sonunda başladı. Kemeraltı'nda geçirdiğimiz yaklaşık 4 saat içerisinde perdelik kumaş, yatak kenarı için kumaş, sünger ve elyaf, bebek şekerleri için kurdela, hatta birde evimize masa örtüsü yapmak için Cücü'nün çok sevdiği pop art desenli kumaşlardan aldık.  Tabi bu arada tabi ki de Cücü ile fikir ayrılıklarına düştük. O beğendi benim hayal ettiğim gibi değildi. Ben beğendim onun içine sinmedi. Ama sonunda karnımız doyunca ikimizde doğru yolu bulduk. Meğerse bütün sorun açlıkmış :) Bu konuda  Hisarönü'nde yatık döner yapan bir yer var orası imdadımıza yetişti. Şiddetle herkese tavsiye ediyorum çok lezzetliydi ya da biz çok açtık. 

Kemeraltı'ndan çıktığımızda hepimiz çok yorulmuştuk. Ama değdi çok güzel şeyler aldık. Odamız tamamlanınca hepsini paylaşacağım.

Kızlara hep kıyak

Hep söylüyorum yine söyleyeceğim, bu bebek eşyaları, aksesuarları, kıyafetleri konusunda kız bebişlere hep torpil geçmişler. Erkek bebekler için seçenekler çok kısıtlı, kızlar da ise hep daha çok seçenek var. Benim gibi hazır perde, uyku seti istemeyen, odanın kulplarını seçmek isteyen olursa şu anda tüm alternatifleri aşağı yukarı biliyorum. Yardıma hazırım.



Hiç yorum yok: